
L’Institut Barcelona Esports ha presentat la nova edició del Pla L’Escola fa Esport a la Ciutat amb el suport del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona. Durant l’acte, que s’ha retransmès de forma virtual i en directe a través de Youtube, han intervingut diferents representants. Pel que fa a l’IBE, la Gerent Susana Closa, la Coordinadora de Promoció Esportiva Mercè Jofra i el Director de Promoció i Esdeveniments Esportius, Gabriel Arranz. També ha intervingut la Coordinadora del Pla L’Escola fa Esport a la Ciutat, Haidé Garriga.
Durant la presentació, s’ ha destacat la responsabilitat de tots els agents implicats en el programa a l’hora d’enfocar el nou curs esportiu, tenint en compte que serà atípic i vindrà marcat per la situació provocada pels possibles rebrots de Covid-19.
L’Haidé Garriga ha parlat sobre el protocol a seguir per alumnes i professorat. També ha comentat, mitjançant un seguit de peces audiovisuals, tot el que fa referència a les inscripcions de la nova edició i al contingut de les propostes de l’Escola fa Esport a la Ciutat. El tret de sortida per a inscriure’s és dimarts, 8 de setembre, a les 9.00 h., a través del PAE de l’Ajuntament de Barcelona.
A més a més, la presentació ha servit per presentar les noves dates d’aquelles activitats del curs 2019-20 que van quedar aturades durant el confinament a causa de la pandèmia i que podran recuperar-se en diferents formats adequats a les circumstàncies actuals.
Finalment, s’ha obert un torn de preguntes per a resoldre dubtes.