
El Consell Català de l’Esport i la Unió de Consells Esportius de Catalunya (UCEC) han decidit donar per acabades les competicions emmarcades dins els Jocs Escolars 2019-20, tant en l’àmbit local com comarcal i supracomarcal. Això implica la finalització de les competicions regulars organitzades pel Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB) per aquest curs.
Al mateix temps, des del CEEB estem treballant amb la intenció de reprendre l’activitat esportiva, en defensa de la necessitat de la pràctica de l’activitat física i l’esport pels nostres nens, nenes i joves i per la seva salut física i psicològica, tan bon punt les autoritats sanitàries ho permetin. Totes aquestes noves propostes, és clar, sempre hauran d’estar alineades, en temps i forma, amb tot allò que s’indiqui des de les administracions competents.
El CEEB vol agrair la vostra comprensió i encoratjar-vos a seguir mantenint escrupolosament totes les directrius que ens imposa l’actual situació d’alarma per tal de poder vèncer, com més aviat millor, el Covid-19. Volem també fer arribar el nostre escalf a tots i totes aquelles persones que han perdut durant els darrers dies, un ésser estimat proper. Þ